Case International Maxxum 5140 - probleem power shift 5140
Wij hebben een probleem met onze case 5140 wanneer wij met de power shift schakelen van 2 naar 3, dan gooit hij hem uit de versnelling en gaat er een lampje branden op het dashboard.weet iemand wat dit probleem kan zijn en of dit een duur grapje is.
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
ik hoop dat je hier iets aan heb
Die JD had denk ik niet hetzelfde probleem? Doel je ergens anders op?
misschien heb je er wat aan.
(het is alleen zo als het ook naar zijn vier is)
JD's zijn geen trekkers... vandaar...
Tsja dat ligt het er net aan wat je opvatting over een trekker is.....
Ik begreep dat je bij JD nog meer powershift problemen kreeg en dat leek me wat 'sterk'
Jup, werk bij JD dealer en weet inmiddels wel wat de 'echte' problemen zijn bij JD. Powershift valt daar niet onder nee..
die klappen in de bak kan de case hebben.. Maar schei aljeblieft uit over JD wat een onmudige bokkige knake trekker... dan neem ik alle klapjes en kraakjes van een inter/ case graag voor lief....
het komt ook steeds sporadischer voor... alleen als die in de weg staat...
hahah idd jah was iedereen maar zo verstandig. Maar zo heeft wel iedereen zijn/haar ervaringen met merken. Ikzelf vind de maxxum serie fijne trekkers, echter NIET voor transport... dan zijn ze te compact en gaan ze vaak stuiteren zonder frontblok
Ja, en gelukkig ook. Anders zouden trekkers een heeeeeel stuk duurder worden en dan kan er ook niet meer 'geouwehoerd' worden over elkaars meuk Heb zelf geen ervaring met de Case types, maar een kraanbedrijf hier in de buurt heeft zo'n 5140 voor een dieplader(met 20 tons kraan) rijden en dat bokt en schommelt ook wat....