International 856 XL - Aantal technische vragen over trekker
Beste TF-ers,Gisteren heb ik een international 856XL gekocht.
Nu heb ik daar nog een paar vragen over (en wellicht van de week nog meer).
- Waar kan ik de versnellingsbakolie peilen? En zijn de eindassen (met natte remmen) aan de bak qua olie gekoppeld?
- Wat voor olie gaat er in de bak? Hij rijdt maximaal 36 km/h. Ik weet niet of hij druksmering heeft.
- Kachelventilator doet het niet. Weet iemand deze afgezekerd is?
- De helft van de tandemoliepomp (hydrauliek) zorgt voor stuur en sensodraulic. Heb je dan op de hydrauliekventielen de helft van de capaciteit van de tandempomp of komt de sensodraulic erbij?
- Wat is het voordeel van sensodraulic tov de mechanische trekkrachtregeling?
Alvast bedankt.
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden olie geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
De bakolie, staat toch los van hydrauliekolie of zie ik dit verkeerd? Heeft links onder cabine wel een extra reservoir.
Kijk even op IHC-parts.nl bij documentatie daar staat een workshop manual van de 856 XL daar is alles in te vinden.
Pompen koppelen zich bij jouw trekker volgens mij niet. Dat kwam pas bij de Hydroplus.
Olie voor de transmissie en assen: HyTran! Als ik het goed heb, heeft hij druksmering in de transmissie. Schijnt dezelfde bak te zijn, als de C-familie heeft, dus druksmering. Astrompetten zijn los van de transmissie. Peilen van de transmissieolie doe je onder de linkertrap, volgens mij
Zekeringkast zit voor je dashboard. Zitten 2 pinnetjes aan de zijkant, die druk je in, en dan schuif je de kap zo omhoog.