International 856 XL - probleempjes
Heren,Ik heb aan mijn inter 856 xl de volgende twee problemen±
- bij de brandstofpomp (zie de lees meer link) lekt uit het grijze tuitje waar de pijl bij staat brandstof als de motor loopt, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, ik kom hier niet helemaal uit.
- verder heb ik het probleem dat mijn hydrauliek, in mijn geval de hefinrichting stotterend werkt en als de olie warm is werkt hij bijna helemaal niet meer, en gaat ook het sturen zwaar bij weinig toeren. Ik heb er al nieuwe olie ingedaan en filters schoongemaakt, maar dit hielp niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn? zou er een nieuwe oliepomp opmoeten en zo ja, wat kost mij dat?
Alvast bedankt voor jullie reacties
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Voor het boutje zou ik zeggen, doe er een dichting rond of heb je dat al geprobeerd ?
Olie van stuurinrichting word ook gebruik voor de stuurkring van de lift .
Dus zoals sommige hier al aangeven -> de pomp .
die kleine tekens hebben wij ook gehad met onze 856, bleek dat de olie op de achterbrug niet op pijl is. moet je snel bij zijn. wanneer dit niet zo is blijft de pomp door pompen en loopt ie droog. als je bang bent dat je de achterbrug olie kwijt word, dan kan dat bijv. tussen de hefdeksel komen. draai dan onder de linker trap, een bout uit het blok om te kijken of de olie daar nog aan pijl is, daar mag zowat niks uit komen, wanneer de olie daar uit komt, dan loopt er achterbrug olie via de hefdeksel het circuit in.