Holder A 45 - Ik zoek een electrisch bedradingsschema voor de Holder A45
En waar kan ik het makkelijks aan onderdelen komen?De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden onderdelen geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
De elektrische onderdelen van een A 45 zijn bijna allemaal standaard Bosch, Hella en Jokon onderdelen.
Wat zoek je precies? Zoveel precieser kan ik je helpen.
Ik heb wel accustroom maar batterijlampje gaat alleen aan als ik de sleutel diep in het
contact steek. Het lijkt dus wel of het contactslot niet helemaal werkt. De rest was er allemaal afgesloopt dus overal losse kabeltjes, geen lichten, noppes. Daarom zou ik het fijn vinden een goed bedradingsschema te vinden. Overigens loopt de startmotor wel als ik de sleutel ingedrukt houdt. Hij start echter nog niet maar heeft ook 15 jaar stilgestaan en moeten alle oliën, vloeistoffen en filters dringend worden vervangen. Das de eerste klus. Pas naderhand gaat ie
volledig in de revisie waar nodig (maar kan dit nooit allemaal zelf).
Via holder.com heb ik de informatie over de Holder A45 kunnen bemachtigen, dus die is al binnen. Hoe lang heb jij er overigens over gedaan hem te reviseren en ben je grote problemen onderweg tegen gekomen? Alvast bedankt voor je moeite.
Het contactslot hoort zo te werken, niet als bij een auto, sleutel er half in geen contact, en helemaal erin is contact aan, en dan draaien en het licht gaat aan heeft stads en dan dimlicht.
Starten en gloeien doe je met de startknop.
Hoelang wij er over doen om een Holder te reviseren en op te knappen, is geen vergelijk voor jouw.
Wij hobbyen al jaren aan Holders, en kunnen inmiddels vrij goed inschatten hoeveel werk er aan is.
En dus ook ervaring, met hoe ze in elkaar zitten.
Onze A 45 was in goede staat, het knikpunt hebben we gereviseerd, enigste onverwachte was een zwaar draaiend lager in een eindvertraging.
Verder is de bekabeling vernieuwd, en alle olie en filters vervangen, nieuwe banden, nieuwe stoelbekleding en nieuwe kop ,achter, en knipperlampen, en de klokken in het dashboard zijn gereviseerd.
En helemaal uit elkaar geweest, om strak te maken en over te spuiten.
Maar dat kan je ook op de foto's hier zien.
Hebben we een maand of 4-5 over gedaan.